ПОЯВА І РОЗВИТОК БРЕНДУ VOGUE EYEWEARУ

1973 році була створена компанія, що одержала назву ведучого глянцевого видання Vogue - а значить, з самого початку вона асоціювалася зі світом моди і розкоші і була приречена на успіх. Масштабний стрибок популярності стався після її приєднання до Luxottica Group (найбільшому світовому дистриб'ютору сонцезахисних окулярів і оправ) в 90-х. Що трапився ажіотаж навколо раніше не відомої марки можна пояснити лише декількома речами: дійсно приголомшливими колекціями очок, демократичною ціною і не менш ефектними супроводжуючими їх рекламними кампаніями світового масштабу.

ВІДОМІ ЛЮДИ В ОКУЛЯРАХ VOGUE EYEWEAR

Наприклад, в 2006 році обличчям бренду стала космічно красива Жизель Бундхен. Її фотографії повністю відображали грайливий настрій, покликане стати родзинкою рекламної кампанії "Gisele plays with Vogue" ( "Жизель грає з модою"). На якийсь час сонцезахисні окуляри стали невід'ємною частиною її іміджу: шикарний і при цьому функціональний аксесуар, який символізує яскравий і спокусливий образ моделі.


У 2011 році зіркою Vogue Eyewear стала відома модель Кейт Мосс. Маріо Тестіно, легендарний глянсовий фотограф, зобразив її в резиденції графа Нортумберленд. Супермодель самостійно вибирала окуляри, в яких хотіла позувати, а декораціями їй служили яскраві екзотичні рослини. Вийшло дуже барвисто і стильно.


У 2013 році естафету перейняла чарівна Єва Мендес. Фотосесія She's In Vogue пройшла в популярному районі Беверлі-Хіллз, в особняку Mansion 45. Моделі Vogue Eyewear виглядали дуже жіночно на 38-річній зірці телеекранів - чи треба говорити, що шанувальники Єви миттєво перейшли в ранг шанувальників очкового бренду.


У 2015 році обличчям марки стала бразильська супермодель Андріана Ліма. Зйомка проходила в Бразилії на легендарному курорті, відомому завдяки Бріжит Бардо. Тропіки, дивовижні фарби океану, природна краса Андріани - рекламна кампанія мала неймовірний успіх, а окуляри розкуповувалися прихильницями зі швидкістю звуку.


У 2018 році ініціативу перехопила американська супермодель Джіджі Хадід. Причому вона не тільки стала обличчям бренду, а й створила власну колекцію очок - помітну, яскраву, з нотками ретро шику. Фоном для рекламної кампанії послужили вулиці шикарною Ібіци.


КРАЩІ МОДЕЛІ ОКУЛЯРІВ БРЕНДУ VOGUE EYEWEAR


Так чим такі прекрасні окуляри Vogue Eyewear, що весь світ буквально сходить по ним з розуму?
Що ж, вони ... безумовно елегантні і в міру сміливі, в них читається симбіоз класики і ультрамодних тенденцій, а ще вони роблять жінок ще прекрасніше. У кожній колекції є найрізноманітніші моделі, починаючи з «котячого ока» і закінчуючи «авіаторами» - а значить, будь-яка представниця прекрасної статі з легкістю підбере модель до душі.


Сучасному впевненому в собі чоловікові потрібен стиль, який, перш за все, вигідно покаже сильні сторони його натури. Саме для таких чоловіків була розроблена нова лінія моделей Vogue. Чоловік, що живе в стилі Vogue Eyewear, інтерпретує і підлаштовує під себе навколишній світ відповідно до свого сприйняттям і способом життя, загартовуючи свій характер і відчуваючи потребу долучитися до сучасних досягнень модної індустрії. Чоловіча серія Vogue Eyewear дає йому свободу для експериментів з фасонами і актуальними тенденціями, дозволяючи при цьому зберегти власне бачення стилю та індивідуальності.

В нашій оптиці "Astra Visus" ви також можете знайти найцікавіші варіанти, блискуче поєднання червоного і золотого, оправа форми «пілот» - такі сонцезахисні окуляри завжди будуть в центрі уваги - разом з їх чарівною господинею.