Menrad the Vision

Німецька компанія Menrad заснована в 1896 р Фердинандом Менрадом (Ferdinand Menrad). Сьогодні сімейним бізнесом керує вже 4-е покоління нащадків засновника. Menrad - лідируюча компанія в секторі дизайну, виготовлення і дистрибуції очкових оправ і сонцезахисних окулярів високої якості.Належать компанії виробничі потужності розташовані в Швейцарії та Китаї. Продукція компанії представлена ​​в Америці, Азії, Африці та деяких європейських країнах. У портфелі компанії тільки високоякісні користуються попитом бренди. Діапазон вибору дуже широкий - від ультрамодних до елегантних, від функціональних до жіночних, від витончених до повсякденних. Такі бренди, як Joop!, Davidoff, Jaguar і Zeiss, французька марка Morgan і власні марки Menrad і 2chique дуже популярні на всіх основних оптичних ранках світу. Це обумовлено унікальним позиціонуванням колекцій, їх високою якістю та рекламною підтримкою.


«Я твердо вірю в силу обґрунтованості, якість завжди проторує собі дорогу» - ці слова належать Фердинанду Менраду (Ferdinand Menrad), який відкрив в 1896 році виробництво оптичної продукції в німецькому містечку Швебіш-Гмюнд, розташованому в землі Баден-Вюртемберг. За всю свою  120-річну історію компанія зуміла пережити багато. Справжнім випробуванням на міцність для неї була німецька грошова реформа 1924 року, а потім Друга світова війна. Проте компанія вистояла і вже на протязі багатьох десятиліть є одним із значущих гравців не тільки німецького, а й міжнародного оптичного ринку. На світовому ринку брендом номер один для компанії Menrad є Jaguar, який присутній в її портфелі з 1983 року. У 2008 році він став лауреатом конкурсу національної оптичної премії «Гран-прі МСОО» . Другим по значущості для компанії є бренд Davidoff, співпраця з яким налічує вже більше двох десятків років. Потім слід її власний бренд Menrad, який також добре відомий і користується високою репутацією у професіоналів. Крім того, портфель брендів компанії також включає в себе ліцензійні марки JOOP! і Morgan. Дизайн-бюро Menrad  знаходиться в Мюнхені, велика ж частина продукції виробляється в Китаї на її власній фабриці, яку компанія придбала і заново відбудувала в середині 1990-х років. В даний час там працюють більше 900 чоловік.

У компанії Menrad the Vision більше десяти дочірніх підприємств, які займаються збутом її продукції в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Ірландії, Нідерландах, Франції, Великобританії, Туреччини, Італії та Польщі. У 2001 і 2008 роках компанія відкрила офіси продажів в Гонконзі і Шанхаї, а в 2011 році почав працювати її офіс в Дубаї, який обслуговує регіон Середнього Сходу. Моделі очок, що випускаються компанією Menrad the Vision для різних країн, можуть відрізнятися з точки зору як їх форми, так і дизайну. Зокрема, при розробці моделей для азіатського ринку обов'язково враховуються особливості антропометрії азіатських осіб. Відмінності ж в дизайні, як правило, обумовлені різницею в смакових перевагах представників різних країн.

Нові окуляри Menrad підкорюють уяву чудовими відтінками та модними силуетами. Девіз поточної рекламної кампанії - «Сучасний образ. Сучасні окуляри ». Він відображає стратегію бренду: створення актуального яскравого, свіжого мови дизайну, не позбавленого вишуканості, привабливого для будь-якого віку. Різноманітні моделі чудових квітів, будучи ідеальним аксесуаром, доповнюють найактуальніший образ і підходять також для користувачів прогресивних лінз.