Lacoste - почуття стилю!

Носити одяг, спортивного розряду, поза тенісних кортів і бігових доріжок - в наші дні це вважається цілком пристойним. Такі обставини, значно що полегшують життя сучасної людини, ми в чималому ступені зобов'язані для французької марки Lacoste, яка і вирішила свій сьогоднішній матеріал рубрики «Історія бренду».


Якою має бути форма тенісиста? Звичайно, практичною і функціональною - відповість будь-який з наших сучасників і,  буде правий. Тим часом на зорі XX століття одяг для гри в теніс (назвати її формою навряд чи можливо) була дуже далека від нинішніх уявлень про неї: чоловіки грали у фланелевих брюках зі стрілками, в заправленій в них сорочці з довгим рукавом і накрохмаленим комірцем, жінки - в спідниці до п'ят і блузці. Ні розбігтися, ні розмахнутися гарненько ...


Рене Лакост (René Lacoste), талановитий  французький тенісист, син успішного паризького промисловця, зважився кинути виклик традиціям. У 1926 році на відкритому чемпіонаті США з тенісу він з'явився в сорочці поло, зшитою за власним ескізом з легкою, комфортною, а головне «дихаючої» бавовняної тканини з  рубчиком на поверхні. Сорочка була білою, з коротким рукавом і м'яким коміром (його можна було підняти, щоб захистити шию від сонячних променів) і абсолютно не сковував рухів. З цікавістю розглядаючи її, глядачі помітили ще одну цікаву деталь: трохи вище серця спортсмена на сорочці був помітний вишитий  крокодил, який, до речі, через кілька років і сам стане об'єктом полювання тих, хто прагнув бути схожим на свого кумира - Рене Лакоста.



Історія крокодила, що має безпосереднє відношення до історії марки Lacoste, почалася з парі, яке Рене Лакост уклав з капітаном команди Франції на Кубку Девіса Аланом Мюром в 1923 році. За перемогу у важливому для команди матчі Мюр пообіцяв подарувати Лакост валізу з крокодилячої шкіри, який вони побачили напередодні гри у вітрині одного з бостонських магазинів. Матч Лакост не виграв, проте історія все ж просочилася в пресу. Журналіст газети Boston Evening Transcript Джордж Керенс, почувши про неї, написав в своєму репортажі приблизно наступне: «Не дивлячись на те що валіза з крокодилової шкіри молодої Лакост отримати не зміг, бився він і справді як справжній крокодил». Прізвище, дійсно, підходило тенісистові: на корті він відрізнявся залізною хваткою і незвичайним завзятістю, які допомогли йому згодом здобути безліч гучних спортивних перемог. Головні його перемоги припали на період з 1924 по 1929 рік. Двічі - в 1925-м і 1929-м - він ставав тріумфатором Вімблдону, три рази - в 1925, 1927 і 1929 роках - вигравав відкритий чемпіонат Франції з тенісу, а в 1926-м і 1927-м гордо піднімав над головою знаменитий кубок Девіса - приз найбільшого міжнародного турніру, який дозволив йому повернути Франції, здавалося б, безнадійно втрачене світову першість в тенісі. І двічі - в 1926 і 1927 роках - Рене Лакост присуджували титул першої ракетки світу. Його спортивне майбутнє повинно було стати не менш, а можливо, і більш блискучим, ніж сучасне, якби в 1929 році у віці 25 років, перебуваючи, по суті, на піку своєї слави, він не прийняв рішення піти з великого спорту.
Вболівальники, обожнює Лакоста, - для французького тенісу він означав не менше, аніж Пеле для бразильського футболу, - сприйняли новину неодмінно. Однак після того, як стало відомо, що лікарі діагностували у спортсмена туберкульоз, на зміну здивуванню прийшло співчуття. Коли всі сподівання і надії відразу рушаться, а земля стрімко йде з-під ніг, будь-хто може втратити самовладання.Будь-, але не Рене Лакост. Для цього він занадто любив життя і ... був занадто заповзятливий.

Марка Lacoste з'явилася в 1933 році, коли знаменитий французький тенісист Рене Лакост придумав сорочку-поло з трикотажу з оригінальним плетінням, який забезпечував хорошу вентиляцію. Ця сорочка швидко завоювала популярність, як у професійних спортсменів, так і серед шанувальників вільної і якісного одягу з натуральних матеріалів. Рене Лакост став першим, хто зробив спортивний одяг модним, і його щасливий талісман - знаменитий крокодил - привертає увагу найвибагливіших покупців вже більше 80 років. Що стосується оправ і сонцезахисних окулярів Lacoste, то компанія прагне максимально реалізувати ідею створення ідеальних очок для людей, які ведуть активний спосіб життя. Виробництво оптичних колекцій Lacoste довірено американської компанії Marchon Eyewear, в портфель якої входять багато світових брендів. У дизайні кожної моделі оправ і сонцезахисних окулярів Lacoste відображаються багаторічна історія розвитку цієї марки і останні досягнення і розробки в області очкової оптики. Таким чином, створюється  баланс, яким виділяє фірмовий стиль Lacoste - спортивний шик, елегантна недбалість і в той же час надійність і зручний комфорт.


Марка, створена легендарним тенісистом Рене Лакост, яка давно стала символом недбалого шику і повсякденної елегантності зачаровує і сьогодні. В асортимент дорогих і стильних виробів «з крокодилом» входить спортивний інвентар, парфумерія,  і багато, багато іншого. Чарівні витвори красуються на вітринах ASTRA VISUS!